سرپرست معاونت صنایع‌دستی یزد:
سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد از توسعه اقتصاد جامعه محلی با رویداد محوری خبر داد و گفت: صنایع‌دستی را می‌توانیم به‌ عنوان رویداد و محور توسعه گردشگری داشته باشیم، مشروط به این‌که برای آن برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ 04 September 2022

«عبدالمجید عربی» امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه با بیان این‌ که صنایع‌دستی می‌تواند جاذبه‌ای برای رونق گردشگری باشد، اظهار کرد: صنایع‌دستی را می‌توانیم به‌ عنوان رویداد و محور توسعه گردشگری داشته باشیم، مشروط به این‌ که برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان این‌که رونق گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند رابطه تنگاتنگی باهم داشته باشد، گفت: در راستای تحقق این هدف تقویم صنایع‌دستی استان یزد تدوین‌ شده است تا بتوانیم برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی یزد، عربی با اشاره به این‌که صنایع‌دستی توسعه اقتصاد جامعه محلی را در بردارد، گفت: رونق صنایع‌دستی می‌تواند به توسعه اشتغال و اقتصاد جامعه محلی و سپس اقتصاد کلان کشور منجر شود، از این‌ رو برای آن در حال برنامه‌ریزی هستیم و امیدواریم بتوانیم شاهد توسعه صنایع‌دستی رویداد محور در یزد باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار