کد خبر: ۱۰۶۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 29 August 2022

به گزارش تابناک خوزستان:به همت سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان، اولین گردهمایی پیشگامان عرصه تمدن اسلامی» با موضوع نقش بانوان فرهنگی در گام دوم انقلاب و مطالبات بانوان فرهنگی خوزستان در تاریخ ۶ شهریورماه در سالن طلاییه اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز برگزار شد.

این گردهمایی،با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان، مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و تعدادی از مسئولان آموزش و پرورش و جمع کثیری از بانوان فرهنگی برگزار شد.

خانم دکتر باقری مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ضمن خوشامدگویی به بانوان فرهنگی، به اهمیت اینگونه نشست ها اشاره کردند و از برگزار کنندگان مراسم تشکر نمودند.
آقای حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در کنار مسائل علمی باید به مسائل فرهنگی هم توجه ویژه کنیم و با هدف‌گذاری صحیح می توان عقب ماندگی خوزستان را جبران کرد.

در ادامه برنامه، نمایندگانی از نواحی آ.پ چهارگانه اهواز و کارون جهت بیان مطالبات خود حاضر شده و مسائلی که بانوان فرهنگی با آن مواجه هستند را مطرح کردند: از جمله:

مسئله امنیت شغلی فرهنگیانی که اقدام به فرزند آوری می‌کنند، تخصیص مهد کودک و افزایش زمان شیر دهی، لزوم پیگیری حجاب متعارف و قانونی کارکنان و جداسازی اتاق آقایان و خانم ها، توجه به نشاط روحی و جسمی بانوان فرهنگی با برنامه های ورزشی ، تفریحی و ...، درنظر گرفتن مشاوره خانواده در ادارات جهت رسیدگی به مشکلات خانواده های فرهنگی، اختصاص بخشی از محتوای دوره های ضمن خدمت به کلاس های حضوری مباحث تحکیم خانواده و تربیت فرزند.


در ادامه گردهمایی حجت الاسلام و المسلمین آقای شیرانی به تشریح نقش و جایگاه بانوان در گام دوم انقلاب و تمدن سازی اسلامی پرداختند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید اقدامات صورت گرفته توسط امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش در خصوص پیگیری این مطالبات در دومین گردهمایی ارائه گردد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار