استاندار یزد خبر داد
استاندار یزد با اشاره به تدوین ۱۸۰ برنامه در ۱۵ محور مدنظر طرح تحولی یزد نوین، از ابلاغ این برنامه‌ها به دستگاه‌ها و بخش‌های مربوطه با مجوز شورای برنامه ریزی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 22 August 2022

«مهران فاطمی» در گردهمایی ائمه جمعه استان که به میزبانی مهریز برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر از همراهی ائمه جمعه با دولت و مردم و پیگیری مسائل بخش ها و شهرستانهای استان قدردانی کرد.‌

وی از آغاز کار دولت انقلابی سیزدهم با تدوین برنامه تحولی خبر داد و در این باره ضمن اشاره به تشکیل مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت در استان، اظهار کرد: محورهای برنامه تحولی بر مبنای سند آمایش استان که به عنوان سند بالادستی استان تدوین و براساس آنها برنامه‌های هر محور با حضور فعالان این حوزه‌ها طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به انجام چندین هزار نفر ساعت کار مشترک کارشناسان و فعالان و بخش خصوصی در این رابطه، گفت: سند تحولی یزد نوین در قالب ۱۵ محور و ۱۸۰ طرح استخراج شده است.

فاطمی افزود: برنامه تحولی هر شهرستان مشخص و لیست اولویت‌های هر منطقه نیز تعیین شده و با گرفتن مجوز از شورای برنامه ریزی استان در حال ابلاغ است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت کرونا در روزهای آغاز فعالیت دولت جدید اشاره کرد و یادآور شد: در زمان آغاز فعالیت به عنوان استاندار یزد در موج‌ پنجم کرونا قرار داشتیم که میزان‌ پوشش واکسیناسیون استان تنها ۱۹ درصد بود ولی با برنامه‌ریزی انجام شده اکنون ۹۵ درصد واجدین شرایط دوز اول، ۸۶درصد دز دوم، ۴۱.۶ درصد دز سوم و سه درصد مردم دوز چهارم واکسن را دریافت کردند که البته درصد پایین پوشش واکسیناسیون دز چهارم جای نگرانی دارد.

فاطمی ادامه داد: واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمینه‌ساز برگزاری مجدد اجتماعات و احیای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی پس از دو سال وقفه خواهد بود.

استاندار یزد در باب تعرض به خط انتقال آب که از معضلات استان در آغاز دولت سیزدهم بود، خاطرنشان کرد: در دولت قبل بارها خط لوله انتقال آب یزد مورد تعرض واقع می‌شد که با پیگیری مسائل استان‌ها در سطح رئیس‌جمهور و شورای امنیت ملی، خوشبختانه دیگر شاهد اتفاقات اینچنینی نبودیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استاندار ، ابلاغ ، مجوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار