در دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان و رئیس جهاددانشگاهی واحد استان بر تلاش و هم‌فزایی برای افزایش مهارت‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 21 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس حامد سلیمانی مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان در دیدار رئیس جهاددانشگاهی ایلام، اظهار کرد: هم‌افزایی برای بروز استعدادها و شکوفایی توانمندی‌ها رسالت اصلی مشترک تمام مراکز علمی و آموزشی است.

وی تربیت نیروی کار و اشاعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تا دل روستاها را کارکر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک شریک علمی می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرین باشد.

مدیرکل آموزش‌ فنی و حرفه‌ای استان ایلام باتاکید بر اینکه شعار امسال وظیفه همه‌ی دستگاه‌ها را جهت هم‌افزایی بیشتر کرده است، اضافه کرد: با تمام توان و فارغ از نام و برندهای اداری آماده همکاری با سایر دستگاه‌ها در این راستا هستیم.
سلیمانی آموزش سربازان، نیروهای نظامی و زندانیان را از دیگر فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد و افزود: المپیادهای شهرستانی برای شناسایی استعدادها در آینده نزدیک در برگزار خواهد شد.

وی از فعالیت این مجموعه در حوزه دانش‌بنیان خبر داد و تصریح کرد: دو شرکت دانش‌بنیان در حال اجرای دو طرح پرورش ماهیان سردآبی و پرورش قارچ هستند که کار تا جاهای خوبی پیش رفته و به زودی جزئیات آنها اعلام خواهد شد.
سید غلامرضا حسینی، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد ایلام نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف پژوهشی و فناورانه، آموزشی، فرهنگی و اشتغال، راه‌اندازی مرکز جامع سلامت زنان، ایجاد خانه‌ی خلاق و نوآوری و راه‌اندازی مرکز اصلاح نژاد دام ارائه کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار