مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با بیان این که بیشترین خسارت‌های سیل به شهرستان‌های تفت، میبد، شهر یزد و روستاهای اطراف شهرستان بهاباد و همچنین مهریز وارد آمده است، از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل‌زده جهت ارزیابی واحدهای خسارت دیده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ 31 July 2022

«علیرضا نادریان‌ زاده» در خصوص سیل رخ‌ داده در استان و میزان خسارات به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت‌ ها و همچنین کمک‌هایی که بنیاد در راستای سیل به هموطنان استان انجام می‌دهد، اعلام کرد: برآورد میزان خسارت‌ های سیل به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت‌ های استان در روستاها و شهرهای استان بعد از فروکش کردن سیل و انجام عملیات آواربرداری امکانپذیر است.

وی ادامه داد: بیشترین خسارت‌های سیل به شهرستان‌های تفت، میبد، شهر یزد و روستاهای اطراف، شهرستان بهاباد و همچنین مهریز وارد آمده است.

مدیرکل بنیاد مسکن یزد گفت: هم اکنون بنیاد مسکن در استان برای کمک و امداد به سیل زدگان، تجهیزات و ماشین آلات خود را به مناطق سیل زده اعزام کرده و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

وی ادامه داد: در همین حال نیز تیم‌های ارزیاب جهت بررسی میزان خسارت‌های سیل به شهرستان های استان اعزام شده و در حال ارزیابی واحدهای خسارت دیده از سیل هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، نادریان زاده در پایان در خصوص تخصیص اعتبار به واحدهای خسارت دیده از سیل، افزود: پس از تشکیل ستاد بازسازی و اعزام تیم های ارزیاب، برآورد خسارت به مدیریت بحران کشور ارسال می‌شود تا پس از مصوبه هیأت وزیران اعتبار لازم به بانک های عامل ابلاغ و بازسازی واحدها آغاز شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار