معاون امور استانداری یزد:
معاون امور عمرانی استاندار یزد: بارندگی کنونی به مراتب از سیل اردیبهشت ماه در این استان بیشتر بوده و سرریز بندهای خاکی رابه همراه داشته است.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 29 July 2022

«محمدجواد ابوالحسینی»، معاون امور عمرانی استاندار یزد در گفت و گو با ایسنا افزود:‌ بارندگی شب گذشته در شهر یزد، تفت وشیرکوه با شدت زیادی همراه بوده و آبگرفتگی معابر در شهر یزد و وقوع سیلاب از شیرکوه به سمت تفت را به دنبال داشته است.

ابوالحسینی ادامه داد: سیلاب شیرکوه پس از عبور از تفت به سمت شهر یزد حرکت و بندها را پر کرده و سرریز آن به سمت شهر یزدآمده که کلیه دستگاه‌های امدادی در حال هدایت سیلاب هستند و موفق به مهارت بخش عمده‌ای از آن شده و هم اکنون در حال هدایت بخش دیگر هستند.

معاون استاندار گفت: متأسفانه هم اکنون تعدادی از هم استانی‌ها در کنار محل عبور سیلاب حضور یافته که اقدام بسیار خطرناکی‌است و از آنان می‌خواهیم از این اماکن فاصله گرفته و مشاهده خرابی‌های ناشی از سیل را به روزهای آینده موکول کنند.

ابوالحسینی ضمن تأکید شهروندان به مستحکم تر کردن که اطراف منازل خود افزود: بارشه ها به مراتب از بارش های اردیبهشت ماه بیشتر و سنگین تر بوده، به گونه ای که سازه های آبی و خاکی به خوبی جواب داده، اما ظرفیت آن‌ها در حد ورودی آب نبوده است.

معاون‌استانداربا بیان اینکه تردد بین شهری از چند روزپیش ممنوع اعلام شده بود، ولی متاسفانه برخی از شهروندان نسبت به این مساله‌بی توجه هستند گفت: علاوه بر کسانی که منازل آن‌ها آسیب دیده است، از خانواده‌هایی که منزلشان استحکام لازم را ندارد، می‌خواهیم به مساجد و ورزشگاه‌های اعلام شده نقل مکان کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار