رییس آتش نشانی مهریز گفت:‌ یک شهروند مهریزی که در هشت روز پیش در یکی از چاه های عمیق بالادست روستای خورمیز علیا حبس شده بود زنده بیرون آورده شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 25 July 2022

سیدابوالفضل حسینی‌منش،‌ رئیس آتش نشانی مهریز در خصوص عملیات نجات جان شهروند حبس شده در چاه این شهرستان اظهار کرد: اسماعیل زارع خورمیزی ملقب به حسین، هشت روز پیش در یکی از چاه‌های عمیق بالادست روستای خرومیز علیای مهریز سقوط و حبس شده بود.

وی افزود:‌خانواده اسماعیل بعد از غیبت وی از هشت روز پیش در حال جستجو آن بودند که به صورت اتفاقی صدای او را در چاه حوالی زندگی خود شنیده و موضوع را سریعاً به آتش نشانی اطلاع دادند.

حسینی منش گفت: بلافاصله بعد از تماس با آتش نشانی، ماموران امداد و نجات با همکاری فوریت‌های پزشکی و اورژانس به منطقه اعزام و نسبت به انتقال وی به بیمارستان اقدام کردند.

رئیس آتش نشانی مهریز در ادامه با بیان این‌که علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی به دلیل وجود چاه در برخی مناطق برای پیشگیری از حوادث ضروری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حال عمومی اسماعیل زارع خوب است و هم‌اکنون در بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان مهریز بستری است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آتش نشانی ، مهریز ، چاه ، نجات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار