نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ظرفیت‌های تولیدی این استان هم در بخش صنعت و هم در بخش کشاورزی در تمام کشور بی نظیر است.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ 22 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی عصر جمعه در دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم اراک، در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد این سهر، افزود:بهره‌گیری از این ظرفیت‌های ارزشمند می‌تواند گامی در راستای توسعه اقتصادی استان و حتی کشور باشد.
وی یادآورشد: برخی از صنایع استان مرکزی از جمله آذرآب و هپکو در جریان خصوصی سازی‌های نادرست امروز با حداقل ظرفیت فعالیت می‌کنند که این مهم باید اصلاح شود.
وی ادامه داد: از دولت مردمی سیزدهم و رییس جمهور انتظار می‌رود تدابیری بیندیشند تا این صنایع ارزشمند به چرخه تولید بازگردند چرا که پویایی و فعالیت این واحدهای تولیدی شمار قابل توجهی اشتغال جدید را به دنبال دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: ساماندهی تولید و تقویت اصولی این بخش مورد تاکید مقام معظم رهبری در راهبردهای اقتصاد مقاومتی است و باید این نقشه مترقی به همت ظرفیت‌های انسانی و امکانات موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی عملی شود که لازمه تحقق این مهم حمایت همه جانبه دولت است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: کمبود آب نیز یکی از مهمترین مشکلات استان مرکزی است که از دولت سیزدهم انتظار داریم در راستای اصلاح این شرایط اقدام کند.
وی افزود: شمار زیادی طرح‌های نیمه تمام به خصوص در حوزه بهداشت و درمان نیز در استان مرکزی وجود دارد که سالها از آغاز عملیات اجرایی آنها می‌گذرد که دولت باید با تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار