برای نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات شهری در این سازمان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 20 June 2022

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین‌آلات خدمات‌شهری برای رینگ سوم اختصاص می‌یابد گفت: از اول تیرماه رفت و روب و شست و شوی رینگ سوم شامل شست‌وشوی نرده‌های مسیر بی‌آرتی، گاردریل خیابان و تابلو‌ها توسط ماشین‌آلات، به صورت مکانیزه و با حذف کامل کارگر اجرا می‌شود.
حسن نظام‌زاده افزود: پارسال سه دستگاه کامیون ۱۰چرخ و چهار دستگاه جاروی خیابانی به ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اضافه شد.
وی نوسازی ماشین‌آلات را یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی سازمان خدمات موتوری دانست و گفت: درصورتی‌که ماشین‌آلات و تجهیزات فرسوده این سازمان نوسازی نشود، منجر به ریزش شیرابه و گرد و خاک از آن‌ها می‌شود، بنابراین نوسازی این امکانات برای حفظ محیط زیست باید در دستور کار قرار گیرد.
مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان افزود: ۱۳۰ دستگاه تجهیزات و خودرو‌های خدمات شهری نیز برای رفت و روب شهر و دو تعمیرگاه در گردنه زینل و خیابان آبشار سوم برای توزیع، تقسیم و تعمیرات ماشین‌آلات عمرانی و خدمات شهری مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار