آتش سوزی یک انبار چوب که متعلق به یک کارخانه چوب و فلز در اردکان بود، با حضور به موقع آتش‌نشانان و پس از ۹ ساعت تلاش بی‌وقفه مهار شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 17 July 2022

«علی طالعی اردکانی» سرپرست سازمان آتش‌نشانی اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: در ساعت ۱۳:۵۵ روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ طی تماس با آتش نشانی اردکان مبنی بر وقوع آتش سوزی در خیابان نواب صفوی اردکان، تیم‌های اطفای حریق این سازمان به محل وقوع حادثه آتش سوزی اعزام شدند.

وی با اشاره به آتش گرفتن یک انبار چوب متعلق به یک شرکت تولیدی بزرگ واقع در مجاورت منازل مسکونی خیابان نواب صفوی اردکان، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای آتش سوزی نیروهای کمکی از سازمان آتش نشانی میبد و ماشین آلات آتش نشانی مراکز فولادی مجتمع صنعتی چادرملو و شیشه اردکان نیز به محل حریق اعزام شدند و پس از ۹ ساعت تلاش بی وقفه آتش‌سوزی مهار شد.

طالعی اردکانی با بیان این که خوشبختانه این حریق هیچ خسارت جانی نداشته است، گفت: هنوز میزان خسارت مالی و علت حادثه مشخص نیست.

این مسئول با بیان این که ۹ مامور آتش نشانی و ۲۰ نیروی کمکی آتش نشانی در این عملیات تلاش داشتند، اظهار کرد: یکی از دلایل اقدام سریع آتش نشانی در مهار این آتش، همکاری مردم با ماموران گزارش شده و با مهارت خوب آتش نشانان شهرستان های اردکان و میبد و تیم های اعزامی از شرکت های صنعتی شهرستان، آتش سوزی این مجتمع تولیدی مهار شد.

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: مهار ، حریق ، انبار ، اردکان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار