نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهر باید متولی و یک مدیر داشته باشد گفت: اجرای طرح مدیریت جامع شهری برای جلوگیری از خسران و ضرر به مردم است و باید پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ 05 July 2022

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده، محمد صالح جوکار ضمن گرامیداشت روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با اشاره به اینکه طرح جامع شهری در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد افزود: هدف از این طرح در راستای این بوده که شهر باید متولی و یک مدیر داشته باشد.

وی ادامه داد: مدیران متعدد نمی‌توانند برای یک حوزه شهری تصمیم بگیرند و تداخل نظرات، تصمیمات و اجرا سبب خسران و زیان برای مردم خواهد شد و کار به شکل صحیح و درست پیش نخواهد رفت.

نماینده مجلس با تاکید بر اینکه طرح جامع شهری بدون شک اثرات بسیار مثبتی در شهرها خواهد داشت گفت: یقیناً شهرداری‌ها به‌عنوان متولی شهر می‌توانند ارزش‌گذاری کار خود را در سطح عالی‌تر و بهتر مشاهده کنند.

جوکار اظهار داشت: شهرداری‌ها به‌عنوان مدیریت شهری ما در حوزه‌های مختلف می‌توانند با اجرای طرح جامع شهری به بهترین شکل ممکن در راستای خدمت‌رسانی به مردم اقدام کنند.

روز ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری ها نامگذاری شده است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار