امام‌جمعه ابرکوه:
امام‌جمعه ابرکوه اظهار کرد: در ایران به خاطر ندادن سوژه به دست معاندین خارجی، شرایط زندان‌ها را از فلسفه وجودی‌شان خارج و آنها را به هتل تبدیل کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ 28 June 2022

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در دیدار با مدیر و کادر اجرایی و فرهنگی بازداشتگاه ابرکوه که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و شهید قدوسی، تصریح کرد: با توجه به بُعد مسافت شهرستان با مرکز استان و محدودیت امکانات بازداشتگاهی، بازداشتگاه فعلی ابرکوه باید توسعه یافته، تکمیل و تجهیز شده و به زندان تبدیل شود.

امام‌جمعه ابرکوه ادامه داد: مکان فعلی جهت توسعه و تبدیل شدن به زندان مناسب نبوده و پاسخگو نیست لذا باید برای این هدف فضایی مناسب‌تر در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: متأسفانه وضعیت زندان‌های جمهوری اسلامی مناسب نیست و به مکان‌های مرفه‌ای برای زندانیان تبدیل شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه، خاطرنشان کرد: به خاطر ندادن سوژه به دست معاندین خارجی شرایط زندان‌ها را از فلسفه وجودی‌شان خارج و این اماکن را به هتل تبدیل کردیم که دارای فضای سبز، گردشگاه، آکواریوم، اتاق خواب‌های نظیف و مجهز و سه وعده غذایی مناسب است.

حسینی با تأکید بر اینکه فلسفه وجودی زندان‌ها، عبرت‌آموزی، مجازات و اصلاح مجرمان است، یادآور شد: زندان مجازات عمل دنیوی است نه مجموعه‌ای رفاهی و انگیزه‌بخش برای خلاف‌کاران و بزهکاران.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بازداشتگاه ، زندان ، هتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار