سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: ۱۰۳ دستگاه استخراج رمزارز قاچاق در شهرستان اشکذر کشف و متهمان علاوه بر ضبط کالا، به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 11 June 2022

«سید محمد مهدی مهاجریان مقدم» ضمن اعلام این خبر، گفت: افرادی با در اختیار گرفتن یک کارگاه در شهرستان اشکذر، اقدام به استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال با استفاده از ۱۰۳ دستگاه ماینر می‌کردند.

وی افزود: با شناسایی این محل و بازداشت دو نفر توسط پلیس آگاهی شهرستان اشکذر، پرونده‌ای در شعبه دوم تعزیرات حکومتی یزد تشکیل و تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع انجام شد.

مهاجریان مقدم با اشاره به اعتراف صریح متهمان مبنی بر قاچاق بودن ماینرهای مکشوفه، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، متهمان در شعبه مذبور محکوم به جزای نقدی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی یزد با توجه به قطعی شدن رأی در شعبه تجدید نظر ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، اظهار کرد: متهمان علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال محکوم شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار