کد خبر: ۱۰۴۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 04 June 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی استان خوزستان با صدور پیامی چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

چهاردهم خرداد ماه،سالروز عروج بزرگ مردی از جنس صداقت و‌ درایت است که با تکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی در مقابل ظلم و ستم ایستاد و قدمی عقب نشینی نکرد.

یقینا انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بزرگترین رخداد سیاسی و تاریخی است که با درایت،هوشمندی و کیاست بت شکن زمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاشته شد و امروزه روزنه امید و‌ افقی روشن برای آزادیخواهان است.

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که بواسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را برعهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت "ولی عصر ارواحنا له الفداه" به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ، حضرت "امام خمینی (ره)"، سالگرد رحلت جانگداز ایشان ،شهدای والا مقام 15 خرداد و درگذشتگان حادثه تلخ متروپل شهرستان آبادان را به محضر مقام معظم رهبری، حضرت "آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)"، خانواده های معظم شهداء، جانبازان سرافراز و مردم همیشه در صحنه و شهید پرور خوزستان به ویژه شهروندان آبادانی تسلیت عرض می نمایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتیپ دوم ستاد پاسدار سردار صالحی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار