سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمانشاه:
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به عرضه کتب کانون با تخفیف ۵٠ درصدی در نمایشگاه کتاب، گفت: فروشگاه عرضه محصولات کانون شامل کتب، اسباب بازی و نوشت افزار در کرمانشاه افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 29 May 2022

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: در این نمایشگاه کتاب ها، محصولات و انتشارات کانون پرورش فکری که در مراکز کانون هم وجود دارد در حوزه ادبیات، علمی، هنر و برای تمامی گروه های سنی عرضه می شوند.

وی با بیان اینکه این کتاب ها از انتشارات کانون پرورش فکری هستند، افزود: برگزاری این نمایشگاه کتاب به این دلیل انجام شد که قصد داریم به زودی فروشگاه های کانون را در سراسر استان فعال کنیم
البته اول از شهر کرمانشاه و در شهرهایی که متقاضی باشند آغاز می شود و محصولاتی غیر از کتاب شامل اسباب بازی، سرگرمی های سازنده، نوشت افزار و محصولات دیگر عرضه خواهد شد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: پیشتر فروشگاه کانون فعال بود که متاسفانه بنا به دلایلی تعطیل شدند اما به زودی قرار است مجددا با محصولات و تابلوهای جدید افتتاح شوند.

وی با تاکید بر اینکه فروشگاه شهر کرمانشاه حتما افتتاح می شود، گفت: اگر چه برنامه کانون کرمانشاه این است که در صورت وجود متقاضی این اقدام در سراسر استان صورت گیرد و نمایندگی های فروشگاه های محصولات کانون را در شهرهای مختلف داشته باشیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب در سه راه 22 بهمن مجتمع فرهنگی، هنری آفرینش در حال برگزاری است،
از سوم خرداد آغاز و تا 10 خرداد و احتمالا با تمدید 11 خرداد ادامه خواهد داشت.

خیاط زنجانی یادآور شد: کتاب های ما در نمایشگاه با 50 درصد تخفیف ارائه می شود و نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان است که خوشبختانه با توجه به ارائه کتاب برای همه گروه های سنی استقبال مناسبی از نمایشگاه صورت گرفت.  

وی در پایان به برنامه دهه کرامت که در مجتمع فرهنگی آفرینش، برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: قرار است با همکاری آستان قدس رضوی و تبلیغات اسلامی از دختران اعضای نوجوان برگزیده تجلیل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار