رئیس سازمان مدیریت یزد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد بر فوریت و اهیمت آب رسانی شهرک صنعتی نساجی مریم‌آباد یزد تاکید کرد و خواستار مطالعه نحوه اجرا و تامین آب شرب آن محل از سوی مشاور شرکت آب و فاضلاب استان شد.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 29 May 2022

«مجید دهقانی زاده» در نشست بررسی مسایل و مشکلات اجرای طرح کمک به آب رسانی شهرک صنعتی نساجی مریم آباد یزد که در تالار اندیشه سازمان مدیریت استان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت و فوریت آب رسانی به این شهرک، گفت: ضروری است در اولین فرصت مطالعه ای برای اجرا و تامین آب شرب این ناحیه توسط مشاور، زیر نظر شرکت آب و فاضلاب استان صورت گیرد.

وی با بیان این که طرح آبرسانی به شهرک صنعتی نساجی مریم آباد یزد با گذشت چندین سال همچنان مغفول مانده است، به سابقه این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح عقبه بسیار طولانی دارد و در حال حاضر استاندار یزد و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به شدت پیگیر رفع مشکل اجرایی آن هستند.

دهقانی‌زاده از اهمیت صنعت نساجی در استان سخن گفت و هدف از برگزاری این نشست را بحث و تبادل نظر در راستای تصمیم دقیق و آینده نگری برای رفع مشکل آب شرب شهرک صنعتی نساجی مریم آباد یزد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه صنعت نساجی بخش پیشرو در اقتصاد استان بوده و بعد از گذشت سال ها باز هم زیر چتر حمایتی مسئولان ارشد استانی و کشوری آمده است، اظهار کرد: برای حل این مشکل بودجه‌ای تخصیص داده شده است و باید به زودی پس از انجام مطالعات اولیه اجرایی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: طرح فعال سازی شهرک صنعتی نساجی مریم آباد یزد، طرحی تحولی بوده که باید با دقت و صرف زمان لازم به نتیجه مطلوب و نهایی رسید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آب‌رسانی ، شهرک ، نساجی ، مشاور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار