رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد: برخی ادارات ساختمان‌ها و سوله‌های خالی و بلااستفاده دارند و این امکانات بلااستفاده ورزشی ادارات در اختیار ورزش بانوان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 26 May 2022

 فاطمه زارع در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری و شورای شهر یزد برای ایجاد فضا‌های اختصاصی ورزشی برای بانوان اظهار داشت: بازدید‌ها و نشست‌های مختلفی در این حوزه انجام شده و بانوان هم این انتظار را دارند که هرچه سریعتر در این زمینه اقدامی مناسب و عملی انجام شود.


وی بوستان طوبی به عنوان یکی از فضا‌هایی به اصطلاح پارک اختصاصی بانوان را نامناسب برای این قشر عنوان کرد و افزود: از آپارتمان‌ها و منازل مردم به این پارک و داخل آن اشراف دارند و قطعا بانوان نمی‌توانند ساعاتی را به راحتی و بدون مشکل در این فضا‌ها سپری کنند.


عضو شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد: یک فضایی که به عنوان پارک اختصاصی بانوان از آن یاد می‌شود باید تغیراتی در آن صورت گیرد تا بانوان بتوانند ساعاتی را به راحتی و بدون مشکل در این فضا‌ها سپری کنند.


زارع با تاکید بر اینکه باید هرچه سریعتر فکری برای این موضوع انجام داد، گفت: قطعا اینکه بخواهیم به صورت اصولی فضای مناسبی برای بانوان ایجاد کنیم در اهداف بلند مدت امکان پذیر است، اما می‌توان با تدوین طرح‌های کوتاه مدت، در کمترین زمان برای این مشکل چاره اندیشی کرد.


وی با اشاره به وجود سوله‌های خالی در دست برخی ادارات و ارگان‌ها تأکید کرد که این سوله‌ها را می‌توان با کمی تغییر و تجهیز به عنوان فضایی برای ورزش بانوان اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار