رئیس بنیاد نهج‌البلاغه یزد گفت: برای نخستین مرتبه طرح ضیافت این کتاب ارزشمند در اکثر مساجد با حضور مردم به خصوص جوانان در ۱۱ شهرستان استان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ 23 April 2022

حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا ابویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان اجرای طرح هر روز توسط یکی از اساتید و مربیان به صورت موضوعی به مدت ۱۰ دقیقه به تفسیر نهج‌البلاغه پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مورد استقبال مردم به خصوص جوانان قرار گرفته ادامه داد: آشنایی مردم با این کتاب ارزشمند حضرت علی (ع) و بکاربستن دستورات آن در زندگی جزو اهداف و برنامه‌هایی است که تداوم دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر توضیح و تفسیر نهج‌البلاغه نوسط این بنیاد نسبت به تربیت مربی ، برپایی کتابخانه تخصصی، برگزاری مسابقات و افتتاح دفاتر تاکنون در برخی از شهرستان‌ها اقدام شده است.

ابویی بیان کرد: هم‌اکنون ۲ دفتر در شهرستان یزد و در ابرکوه و مهریز نیز دفاتر فعال است و همچنین در اشکذر و اردکان نیز با همکاری مردم و مسئولان نسبت به راه‌اندازی دفتر نمایندگی بنیاد نهج‌البلاغه اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: به رغم اهمیت موضوع هنوز نهج‌البلاغه برای گسترش آن در جامعه و بین مردم باید بیش از گذشته اقدام شود و قطعا یکی از مشکلات مسایل مالی است که اگر عنایت شود آمادگی فعالیت بیشتر وجود دارد.

استان یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار