نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: حوزه فرهنگ و هنر نیازمند اقدامات جهادی مسئولان است و توجه به سیاست های فرهنگی انقلاب باید اولویت اصلی برنامه ها باشد.
کد خبر: ۱۰۳۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 27 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح یک شنبه در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی اظهار کرد: امیدواریم در دوره مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شاهد تحول در رویکردها و اقدام جهادی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه استان باشیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بر ضرورت هم افزایی همه نهادهای دولتی و غیردولتی برای اعتلای فرهنگی تاکید کرد و افزود: ضرورت عمل جهادی در عرصه فرهنگ و هنر و رسانه و توجه به سیاست‌های فرهنگی انقلاب اسلامی می‌بایست از اولویت‌های اصلی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باشد.

 

حجت الاسلام نوری همچنین بر ضرورت تحول در کارکرد شورای فرهنگ عمومی و روش‌های عالمانه و محققانه در اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی و پیگیری اجرای مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد.

 

تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در این دیدار گفت: اعتقاد قلبی به اجرای مأموریت‌های جهادی و مردمی در حوزه فرهنگ و هنر داریم.

 

وی بیان کرد: اداره کل ارشاد نیازمند هدایت‌های معنوی نماینده ولی فقیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار