کد خبر: ۱۰۳۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ 11 March 2022
امام جمعه همدان با اشاره به نزدیک شدن ایام عید گفت: نظارت بر بازار بیشتر و شرایط تحت کنترل باشد و بازاریان انصاف و اخلاق اسلامی را نیز رعایت کنند.

به گزارش تابناک همدان از تسنیم ، آیت الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از مظاهر تقوا در بین مسئولان و مردم التزام عملی به قانون است و شاخص رشد اجتماعی در جامعه میزان التزام به قانون است. قوانین جمهوری اسلامی مبتنی بر اسلام است و همه در پیشگاه قانون مساوی هستند.

خطیب نماز جمعه همدان با اشاره بر این‌که مطالبات ما باید مبتنی بر قانون باشد و هر مسئولی طبق حیطه و وظیفه آن مسئول مطالبات صورت پذیرد گفت: اگر به مردم می‌خواهیم بگوییم قانون مدار باشید، اول خودمان باید نسبت به قانون التزام داشته باشیم

امام جمعه همدان بیان کرد: ساخت وساز‌ها باید قانونی و گرفتن مجوز برای مسئولان، مردم و افراد حقیقی و حقوقی طبق قانون مساوی باشد

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان مشکلات موجود در حسینیه امام از مردم عذر خواهی کردند و گفت: مصلای امام نیمه کاره رها شده و شرایط در حسینیه مناسب نبوده و مصلا باید ساخته شود.

 آیت الله شعبانی همچنین ادامه داد: بستر رودخانه‌ها یک فضای عمومی است. در بستر رودخانه‌ها اگر از جابب هر شخص حقیقی یا حقوقی تصرف شده، باید از توسط مسئولان این مسئله بررسی شود، چرا که این موضوع یک مطالبه عمومی است

وی با تأکید بر این که عزل و نصب‌ها بر عهده قوه مجریه است، اعلام کرد‌: دولت باید در این موضوع پاسخگو باشد و دیگران در این زمینه نباید ورود کنند و البته اتهام زنی نیز نداشته باشند.

امام جمعه همدان با توجه به نزدیک شدن ایام عید اضافه کرد: نظارت بر بازار بیشتر و شرایط تحت کنترل باشد و بازاریان انصاف و اخلاق اسلامی را نیز رعایت کنند.


رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در پایان خاطر نشان کرد: در سند فرهنگی استان مصوب شدو شرایط به نحوی است جوانان بتوانند در مسئولیت‌های بیشتری حضور داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار