مهندس صفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت:در استان هیچ کمبودی از نظر مواد غذایی وجود ندارد و در تولید مرغ، گوشت و روغن هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 02 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهندس صفری در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه در پنج سال اخیر، امسال بهترین ذخایر را در اختیار داریم افزود:دوره مسئولیت بنده به عنوان ریاست سازمان همزمان با تشکیل ستاد تنظیم بازار و نظارت بر محصولات کشاورزی واقع شد که با همکاری کارکنان این سازمان تا به اینجای کار به نحو احسن اجرایی شده است.
وی یادآورشد: اگر در تولید کمبود داشتیم با حضور بازرسین و ناظرین سازمان در بحث محصولات کشاورزی و نظارت بر قیمت آن با مشکلات مواجه میشدیم که با پشت کار و تلاش های مستمر مشکلی ایجاد نشد. رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی به لزوم رصد و پایش در بازار توسط بازرسین تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از وقوع مشکلات لازم است در بازار سرکشی های متعدد انجام گیرد و از تمام ظرفیت ها استفاده شود تا کمبودی از نظر محصولات کشاورزی برای مردم ایجاد نشود.
مهندس صفری به تمام مسئولین، معاونین، مدیران شهرستانها، اعضاء قرارگاه امنیت غذایی، بازرسین و ناظرین بر بازار دستور لغو مرخصی در روزهای پایانی سال را ابلاغ و شبانه روز و به صورت تمام وقت در محل کار و همچنین بازار حضور داشته باشند و در خدمت به مردم هیچ گونه کوتاهی نداشته باشند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی به تقویت حداکثری نظارت ها در بازار اشاره کرد و گفت: علی رغم کمبودهای موجود در بحث نظارت، از فرمانداران شهرستانهای استان و دیگر همکاران در سازمان و ادارات وابسته استفاده خواهیم کرد تا نظارت ها دقیق و بدون مشکل صورت پذیرد.
وی به ایجاد حس فراوانی محصولات کشاورزی و مواد غذایی در مردم تاکید کرد و افزود: در استان مرکزی فراوانی محصولات وجود دارد و هیچ گونه نگرانی نخواهیم داشت، انبارهای ذخایر مواد غذایی و محصولات کشاورزی هم در استان و هم در کل کشور پر می باشند و کمبودی وجود ندارد.
مهندس صفری عنوان کرد: روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی از زمان برگزاری برپایی قرارگاه امنیت غذایی استان به طور مستمر اخبار، اطلاعات و مصوبات قرارگاه را در تمامی رسانه ها منعکس کرده و همچنین در روزهای اخیر با جدیت بیشتر این امر را انجام میدهند، همچنین روابط عمومی موظف به ایجاد حس فروانی واقعی در مردم به فروان بودن محصولاتی نظیر برنج، روغن، مرغ منجمد، گوشت منجمد، شکر، میوه و... در خبرگزاری ها، پایگاه خبری و فضای مجازی می باشد که در دست اقدام است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی به توزیع اینترنتی محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: هم اکنون در اپلیکیشن دامپرور به توزیع اقلام تنظیم بازار اقدام کردیم و محصولاتی نظیر برنج، روغن و... در صفحه تعاون روستایی این اپلیکشین موجود می باشد که در چند روز آینده گوشت، مرغ، شکر و میوه نیز به این محصولات اضافه خواهد شد.
وی ادامه داد: در صدد این هستیم که سامانه بازرگام اراک را راه اندازی و با هماهنگی های صورت گرفته انبارهایی در اختیار مسببین پخش اینترنتی در سامانه بازرگام قرار دادیم تا مایحتاج مردم در ایام پایانی سال به صورت فراوان در اختیار این عزایزان قرار گیرد.
حجت الاسلام توکلی نماینده ولی فقیه در سازمان هم گفت: برای داشتن یک برنامه هماهنگ در خصوص معیشت مردم باید به صورت مستمر کار کرد و تمام توان خود را بکار برد تا حق الناسی صورت نگیرد.
وی افزود: مدیران و مسئولین سازمان جهادکشاورزی در این روزها با پای کار بودن و حداکثر توان خود به مردم خدمت میکنند تا مشکلی در تولید و توزیع محصولات کشاورزی وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار