عضو شورای اسلامی شهر یزد: برای احداث پردیس سینمایی در یزد از آخرین فناوری‌های روز دنیای معماری مطابق با فرهنگ بومی یزد بهره گرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 02 March 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، نیکو نژاد گفت: برای احداث پردیس سینمایی پیشتر مذاکراتی با سرمایه گذاران انجام شده بود و به این منظور نیز سفری به مشهد داشتیم و از احداث و بازپیرایی پروژه‌های سینمایی بازدید داشتیم.

وی، اضافه کرد: پردیس‌های سینمایی مشهد از تجربیات خوب کشور‌های همسایه بهره برده بودند و نیز مذاکراتی با مدیران حوزه هنری کشور به انجام رساندیم.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد پس از بازدید‌ها و مذاکرات مقرر شد تا ماحصل تجربیات این پروژه‌ها به یزد منتقل شود و قطعه زمینی در بلوار بسیج یزد برای احداث پردیس سینمایی در نظر گرفته شد.

وی، افزود: بر این اساس پروژه مذکور در دستور کار سازمان سرمایه گذاری مشارکتی شهرداری قرار گرفته و از آنجا که نگرش شورای ششم نگاه عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات است احداث فضا‌های فرهنگی از جمله سینما در بافت تاریخی در دستور کار قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در احداث این پروژه از به روزترین فناوری‌های روز دنیا بهره گرفته می‌شود و در عین حال تلاش خواهد شد تا پروژه مذکور با فرهنگ بومی یزد کاملا منطبق و هماهنگ باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار