اولین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زنان ایران، عصر امروز در حالی برگزار شد که 3 ورزشکار دختر قمی از تیم والیبال فدک با نظر سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران به این اردو دعوت شدند.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 22 February 2022

به گزارش‌ تابناک قم، نخستین اردوی‌ انتخابی تیم‌ ملی‌ زنان با بازیکنان منتخب لیگ‌ دسته‌ اول، عصر‌امروز برگزار‌ شد و ۵۰ بازیکن برتر این رقابت‌ها در دو گروه‌ تمرینات خود را زیر نظر الساندرا‌کمپدلی سرمربی ایتالیایی تیم‌ملی‌ والیبال‌ زنان ایران پیگیری کردند.

خانم‌ها عطیه‌ بابایی، مهدیه‌ حاجی بابایی و فائزه‌ خبیر سه عضو باشگاه فدک نمانیدگان استان‌ قم به اردوی ملی‌ بانوان‌ ایران دعوت شدند. این اردو از روز‌گذشته آغاز شده‌ است و تا چهارشنبه ادامه دارد.

تمرینات گروه‌ نخست از روز‌ یکشنبه یکم اسفندماه با‌حضور ۲۶ بازیکن از ۱۰ تیم لیگ‌دسته‌یک آغاز شده‌ است و عصر امروز به پایان رسید. تمرینات گروه‌ دوم که شامل۲۴ بازیکن از ۱۲ تیم است، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اسفند پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم‌ملی در پاسخ به این پرسش که چرا ۵۰ بازیکن لیگ‌دسته یک را به اردوی انتخابی دعوت کرده است، گفت: می‌خواهم از تمام ظرفیت‌های موجود‌ والیبال‌زنان استفاده‌کنم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار