کد خبر: ۱۰۲۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 09 February 2022
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در نهمین روز از دهه مبارک فجر، ضمن حضور در آئین افتتاح هتل آپارتمان هگمتانه، گفت: استقلال، آزادی و خوداتکایی از دستاورد‌هایی بود که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد.
 
موتور محرک صنعت گردشگری خواهد بود

وی یادآور شد: علیرغم شدیدترین تحریم‌ها، به خاطر اهداف‌ها و آرمان‌ها، توانسته‌ایم با حفظ استقلال در راستای پیشرفت و توسعه کشور قدم برداریم.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برنامه‌های مختلفی از جمله در زمینه اقتصادی و گردشگری در دستور‌کار داردف تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان نیز به تاسی از برنامه‌های دولت، توسعه صنعت گردشگری در استان را در دستور کار دارد. 

وی گفت: در زیرساخت گردشگری، فراهم کردن امکانات گردشگری امری مهم و ضروری است. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه استان در زمینه آثار تاریخی و فرهنگی، می‌توان با برنامه‌ریزی از آن‌ها در راستای جذب گردشگران استفاده بهینه را داشته باشد، تصریح کرد: هرچند ثبت جهانی هگمتانه با تاخیر در دستور کار قرار گرفته است، اما ثبت آن در حال پیگیری است و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

قاسمی فرزاد افزود: ثبت جهانی هگمتانه علاوه بر نقش موثر در جذب گردشگر، موتور محرک صنعت گردشگری استان خواهد بود. 

وی خاطر نشان کرد: صنعت گردشگری استان در آینده رشد و توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد. 
لازم به ذکر است هتل آپارتمان هگمتانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار شد و امروز ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در مساحتی با زیر بنای ۱ هزار و ۵۶ متر مربع با ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهربرداری رسید که به ظرفیت تخت‌های استان ۷۴ تخت اضافه شد.

خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار