فرماندار شهرستان بهار گفت:
فرماندار شهرستان بهار در دیدار با اصحاب رسانه در قالب نشست صمیمی پای صحبت های اصحاب رسانه نشست و به دغدغه آنها پاسخ گفت.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 31 January 2022
بر تعامل و هم افزایی مسئولان با رسانه‌ها تاکید شده استفرماندار شهرستان بهار در دیدار با اصحاب رسانه در قالب نشست صمیمی پای صحبت های اصحاب رسانه نشست و به دغدغه آنها پاسخ گفت.
 
به گزارش تابناک همدان، روح الله نباتی در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان و تعدادی از خبرنگاران استان، ضمن تقدیر از تلاش های حوزه رسانه  گفت: بر تعامل و هم افزایی مسئولان با رسانه‌ها تاکید دارم.

وی با بیان اینکه از نقد منصفانه رسانه ها در راستای برطرف کردن  مشکلات مردم استقبال می‌کنیم عنوان کرد: رسانه و خبرنگاران علاوه بر جایگاه خاص خود در جامعه، باید زبان گویای مطالبات مردم باشند و رسانه‌ها رابط مسئولین و مردم هستند. 
 
 
 
بر تعامل و هم افزایی مسئولان با رسانه‌ها تاکید شده است
نباتی با یادآور اینکه، آنچه رسانه‌ای  را به عنوان یک مجموعه فاخر معرفی می‌کند بیان مسائل به صورت بی‌طرفانه و منصفانه است، افزود: خبر و تحلیل منصفانه همراه با انصاف خبرنگاران و نشریات، مورد توجه مسئولان قرار خواهد گرفت و تاثیر گذار است. 
 
فرماندار شهرستان بهار در ادامه گفت:  رابطه دوطرفه بین خبرنگاران و مسئولان در راستای توسعه  باید حفظ شود‌ و همراهی و همگامی رسانه  با مدیران در جهت رشد، پیشرفت و آبادانی بسیار تاثیر گذار باشند.

نباتی با بیان اینکه هدف توسعه است، اشاره کرد: رسانه‌ها با تطبیق ظرفیت‌های موجود، مسائل  و مشکلات راهکار ارائه دهند، برنامه ما رونق بخشیدن به حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری است بنابراین از ظرفیت رسانه‌های در این راستا استفاده می‌شود.
 
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار