نخستین جشنواره هنری رسانه‌ای "قد قامت عشق" به همت بسیج هنرمندان، بسیج رسانه و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 26 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری گفت: جشنواره «قد قامت عشق» یکی از کار‌های نیکی است که در راستای ترویج و اقامه نماز می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد چرا که ما هیچ ابزاری بهتر از هنر و رسانه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به دیگران نداریم.


مسئول بسیج هنرمندان و بسیج رسانه استان یزد هم با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو موضوع هنر و رسانه افزود: این جشنواره از نخستین واجبات در فروع دین است که متاسفانه به صورت بسیار گسترده مورد هجمه دشمنان هم قرار گرفته است.


پارسائیان بر لزوم استفاده از ظرفیت هنر و رسانه تأکید کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره اینست که آثار تولیدی به درون جامعه وارد شده و فضای شهر را به یک فضای رسانه‌ای تبدیل کند.


وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در موضوع‌های «نماز تجلی بندگی»، «نماز و سبک زندگی»، «نماز ظهر عاشورا» و همچنین «نماز و هشت سال دفاع مقدس» ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های نمایش خیابانی، ادبیات داستانی، سرود، خوشنویسی، عکس، فیلم کوتاه و انیمیشن، شعر، گرافیک، نقاشی و طراحی برگزار می‌شود.


پارسائیان از اختصاص بخشی به کودکان و نوجوانان در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: کودکان و نوجوانان تا ۱۵ سال می‌توانند در بخش‌های شعر، داستان کوتاه، نقاشی و عکاسی با موبایل شرکت کنند.


دبیر هنری جشنواره با اشاره به اختصاص یک بخش به رسانه گفت: اهالی رسانه می‌توانند در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، مقاله، موشن گرافیک و اینفوگرافیک به رقابت بپردازند.


وی مکان استقرار دبیرخانه جشنواره را در محل سازمان بسیج رسانه عنوان کرد و افزود: زمان ارسال آثار در این جشنواره تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده و اختتامیه هم در سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

 

رئیس بسیج هنرمندان استان یزد ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های هنری و رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره به نشانی یزد، بلوار پاکنژاد، حسینیه ثارالله، سازمان بسیج رسانه تحویل یا به شماره تلفن ۰۹۳۰۴۲۲۲۰۹۹ در فضای مجازی یا از طریق ایمیل «NAMAZ.BSI@GMAIL.COM» ارسال کنند.

برچسب ها: جشنواره ، بسیج ، رسانه ، شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار