رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: روند تخلیه و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی در استان یزد سرعت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 18 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در برنامه بازدید از انبار اموال تملیکی یزد و در دیدار با نماینده قوه قضائیه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: کار‌های کارشناسی متعددی در خصوص ساماندهی و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار سازمان اموال تملیکی صورت گرفته و با اقدامات لازم می‌توان به سرعت موانع تعیین تکلیف کالا‌های توقیفی و قاچاق مرتفع کرد.


وی افزود: مسئولان و متولیان این حوزه باید به گونه‌ای برنامه ریزی و عمل کنند که مدت زمان توقیف کالا در تملک سازمان اموال تملیکی با تسهیل و تسریع در رسیدگی‌ها، هر چه سریعتر برای تملک یا ترخیص و استرداد یا عرضه در بازار تعیین تکلیف شود.


عضو هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این دیدار از اقدام اثربخش دادگستری یزد برای تعیین تکلیف و تسریع در روند تخلیه کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی تقدیر کرد.

 

قاسم رسولی فاضل ادامه داد: بر اساس بازدید انجام شده از انبار‌های سازمان اموال تملیکی در یزد، این استان در زمینه تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌ها اقدامات مطلوب و مناسبی انجام داده است.


یکی از سیاست‌های قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی تسریع در فرایند تملیک و ترخیص کالا‌های توقیف شده و متروکه در انبار‌های اموال تملیکی است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار