معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی، رضا اُبهّت را به سرپرست بهزیستی استان یزد منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 14 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان یزد با حضور مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و جمعی از مسئولان استان در ستاد بهزیستی استان یزد برگزار شد.

مدیرکل سابق بهزیستی استان در این مراسم با اشاره به اقدامات بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: اعتقاد شخصی به گسترش مراکز دولتی نداشته و در ۲۷ ماه خدمت به عنوان مدیرکل بهزیستی بیشتر در بخش غیردولتی کار کردم، چون اعتقاد قلبی به عملکرد بخش غیردولتی دارم.


علی محمد عطابخش افزود: خدمت به جامعه هدف بهزیستی بویژه معلولان، اولویت بنده بوده است، چراکه من نیز از دو سالگی با معلولیت دست و پنجه نرم کرده ام.


وی موسسات و مراکز غیردولتی را بازو‌های بهزیستی دانست و اظهار داشت: ۹۵ درصد خدمات بهزیستی در استان یزد توسط بخش غیردولتی انجام می‌شود.


مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور نیز گفت: بهزیستی، خانه جامعه هدف محسوب می‌شود و مددجویان ما ملجا و پناهشان بهزیستی است.


اصغر کاظمی پایین بودن بودجه و اعتبارات بهزیستی، سختی کار و پایین بودن حقوق پرسنل بهزیستی را یادآور شد و گفت: سالهاست که از همکاران بهزیستی و سختی کار آن‌ها غافل شده ایم. دسترسی مددجویان به مدیرکل و پرسنل بهزیستی باید ساده باشد. کارمندان با مددجویان با برنامه مدون و خاص همکاری داشته باشند.


رضا ابهّت سرپرست بهزیستی استان یزد هم اظهار داشت: چشم امید ما به حمایت‌ها و کمک‌های خیرین، تشکل‌های غیردولتی و موسساتی است که یک تنه مسئولیت‌ها و شرح وظایف بهزیستی را پذیرفته اند و شانه زیر بار مسئولیت گذاشته اند.

 

در ادامه این مراسم طی حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور رضا ابهت به عنوان سرپرست بهزیستی استان یزد و از زحمات علی محمد عطابخش مدیرکل پیشین این سازمان تقدیر و تشکر شد.

برچسب ها: سرپرست ، بهزیستی ، منصوب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار