در آستانه دوازدهمین سفر استانی دولت انجام شد؛
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوازدهمین سفر استانی هیئت دولت، از مجموعه‌های ورزشی، رفاهی و فرهنگی کارگران یزد بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 17 December 2021

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا حسینی، ظهر پنجشنبه در آستانه سفر دوازدهم هیئت دولت به استان‌ها به یزد سفر کرد و از فضاهای ورزشی، فرهنگی و رفاهی کارگران این استان را مورد بازدید قرار داد.

محمدرضا فلاحتی، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این بازدید اظهار داشت: در استان یزد ۱۰ مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی برای استفاده جامعه کار وتولید استان وجود دارد.

وی گفت: در شهرستان‌های بهاباد، مروست و هرات در صدد هستیم با تخصیص زمین و استفاده از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی اقدام به ساخت مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی برای کارگران آن شهرستان‌ها کنیم.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد از جامعه استان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: صیانت از نیروی کار و ایجاد شادابی و نشاط در بین آنها از وظایف دستگاه‌های متولی و واحدهای تولیدی است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تاکید کرد: با تجهیز ۲۰ سوئیت مجموعه رفاهی کارگران شهرستان یزد می‌توانیم خدمات مناسبی را به کارگران استان و مسافرانی که به استان یزد سفر می‌کنند، ارائه کنیم.

منبع: مهر
برچسب ها: دولت ، بازدید ، ورزشی ، کارگران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار