فرماندار یزد ،تسریع در پرداخت تسهیلات بند واو تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور در حوزه اشتغال روستایی را خواستار شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 02 December 2021

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدمحمد رستگاری در نشست کارگروه اشتغال شهرستان یزد که در محل فرمانداری با حضور نمایندگان بانک‌ها برگزار شد افزود: سهم شهرستان یزد در پرداخت تسهیلات بند واو تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور در حوزه روستایی تقریباً ۳میلیارد و ۵۷۰میلیون تومان است.

رستگاری، تسریع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات را خواستار شد و گفت: متقاضیان بخش مرکزی و زارچ به بانک‌های عامل معرفی شدند و ۶۰درصد از این تسهیلات به آنها پرداخت شده است.

فرماندار یزد، بررسی پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال و کمیته امداد را از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست برشمرد و تصریح کرد: ۴۷میلیارد تومان سهمیه شهرستان یزد در حوزه اشتغال است که افراد متقاضی، شناسایی و از سوی مناطق یک و دو کمیته امداد امام خمینی (ره) به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

رستگاری با اشاره به وجود مشکلات متقاضیان در روند پرداخت بانک‌ها و یا نداشتن شرایط لازم اظهار داشت: تلاش بر این است تا موانع موجود در حوزه اشتغال مرتفع و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تسریع داشته باشند و متقاضیان محق از سوی بخشداری و کمیته امداد جایگزین افرادی که واجد شرایط نیستند، شوند.

وی، با بیان اینکه ۱۱مورد فرصت سرمایه گذاری دارای مجوز بی نام در سه حوزه صنعت گردشگری و کشاورزی وجود دارد بیان داشت: دستگاه‌های مرتبط برای پیدا کردن سرمایه‌گذاران واجد شرایط مشارکت کنند تا از فرصت سرمایه گذاری در شهرستان یزد استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار