رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: بسیاری از مسائلی که در مورد آب انتقالی یزد مطرح شده از جمله استفاده از آب در گلخانه ها، صحت ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 19 November 2021

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز در هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان و هیئت اندیشه ورز بسیج یزد با بیان این که غیرفعال شدن مراکز رشد در دانشگاه ها به بهانه کمبود فضا و مکان هیچ توجیهی ندارد، اظهار کرد: این موضوع در سطح استان اتفاق افتاده که البته باید جدی‌تر شود و در سطح شهرستانها نیز باید اتفاق بیفتد.

وی افزود: البته معتقدم این ارتباط باید دو طرفه باشد و اگر پیوند دانشگاه و دستگاه های اجرایی قوی باشد، اتفاق خوبی است و لازم است هر دو طرف در این راستا مسئولیت های خود را اجرا کنند ضمن اینکه در حوزه فرهنگی و مذهبی نیز باید از اساتید حوزوی در شوراها و کارگروه های تصمیم گیری استان استفاده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بحث آب و تنش‌های ایجاد شده در استان همجوار نیز بیان کرد: بحث آب در یزد نیز باید به یک مطالبه مردمی تبدیل شود.

جوکار تاکید کرد: مطالبی که در مورد آب یزد مطرح شده از جمله صرف آب برای صنعت کاشی و سرامیک، یا کشت گلخانه ای کذب است و واقعیت ندارد.

وی تصریح کرد: باید اطلاعات و داده های درست از سوی مسئولان استان به رسانه ها و مردم داده شود و واقعیت ها بیان شود تا مردم به طور کامل در جریان امور باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: یزد به واقع مشکل و بحران آب دارد و باید این موضوع را برای مسئولان و تصمیم گیران امر تبیین کنیم و واقعیت این است که برخی مسائلی که مطرح می شود، فضاسازی و جوسازی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار