مدیر کل بنیاد شهید یزد:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان این که کار برای خانواده شهدا و ایثارگران، عشق و علاقه می‌خواهد، گفت: این توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 26 October 2021

حجت‌الاسلام‌ «عباس زارعزاده» امروز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید مهریز طی سخنانی به فرصت شتابان عمر و ضرورت اغتنام فرصت ها برای خدمت رسانی به و تکریم هرچه شایسته ایثارگران پرداخت و خاطر نشان کرد: باید در این فرصت چند روزه‌ی دنیا با خدمت رسانی هرچه بیشتر، دعای خیر را برای خودمان بدنبال داشته باشیم.

وی ادامه داد: کار برای خانواده شهدا و ایثارگران، عشق و علاقه می‌خواهد و این توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند.

حجت الاسلام «عبدالرضا  محی الدینی» امام جمعه مهریز نیز اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، نهادی انقلابی و برخاسته از انقلاب و مردم است لذا باید با روحیه ای انقلابی و بسیجی در این نهاد خدمت کرد.

وی خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری را از وظایف بزرگ نظام و مردم برشمرد و افزود: شهدا با گذشتن از جان و مال خود در عهدی که با خداوند بستند ثابت قدم ماندند و وظیفه امروز ما صیانت از خون پاک شهدا و ادامه مسیر آن‌ها است.

«رضا زارع زاده» فرماندار شهرستان مهریز هم در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما ریشه عمیقی دارد، خاطرنشان کرد: جامعه ما برای تداوم حیات خود نیازمند تبدیل فرهنگ ایثار و شهادت به فرهنگی مؤثر و عمیق است و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مسیر نقشی کلیدی را ایفا می‌کند.

در این مراسم از زحمات ۳۰ ساله «رضا خانجانخانی» تجلیل و «محمد میرحسینی» به عنوان رییس جدید بنیاد شهید مهریز معرفی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار