زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری یزد تقویت می‌شود

ورزشگاه شهید نصیری با مشکلات زیادی از جمله نبود پارکینگ و ضعف زیرساخت‌ها همراه است و با وجود تمام این مشکلات مردم یزد شور و علاقه‌ی خود را نسبت به داشتن یک تیم لیگ برتری در بازی‌های اخیر تیم چادرملو اردکان در لیگ آزادگان فوتبال کشور نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲ 31 May 2024

به گزارش تابناک یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در خصوص رفع این مشکلات گفت: با پیگیری‌هایی که توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان انجام شده و همچنین مساعدتی که مجموعه صنعتی و معدنی چادرملو انجام داده است، که خود جای تشکر دارد، بخشی از بهسازی و بروزآوری ورزشگاه شهید نصیری انجام و مابقی آن نیز انجام خواهد شد.

فاطمی گفت: طبیعتا اگر تیم چادرملو به لیگ برتر صعود کند که انشاالله چنین اتفاقی رخ خواهد داد، قطعا زیر ساخت‌های موجود را توسعه خواهیم داد تا مشکلات ورزشگاه جهت رفاه حال فوتبال دوستان حل شود که منابع زیادی نیز لازم دارد.

استاندار یزد افزود: یکی از اتفاقات خوبی که با همت مجموعه ورزش و جوانان در این راستا در حال پیگیری است، بحث مولدسازی است، یعنی املاک و زمین‌های مازادی که وجود دارد پس از ارزش افزایی به فروش برسد و از محل فروش این املاک ورزشگاه بزرگ یزد را تکمیل کرد.

وی در پایان گفت: این مهم در حال حاضر در دستور کار قرار دارد و به طور جد پیگیری خواهد شد در ضمن اینکه در حال حاضر نیز به جای بسیار خوبی رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار