فرماندار و امام جمعه شهرستان در پیامی مشترک شهادت رئیس‌جمهور خدوم و وزیر امورخارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان این افراد در سانحه هوایی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶ 20 May 2024

به گزارش تابناک گیلان از ماسال فرماندار و امام جمعه شهرستان در پیامی مشترک شهادت رئیس‌جمهور خدوم و وزیر امورخارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان این افراد در سانحه هوایی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:‌ «با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت رییس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران تسلیت عرض می‌کنیم. آیت الله شهید رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.»
بدون شک، وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.
اینجانبان ضمن عرض تسلیت به مردم ایران و طلب صبر ، حشر این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند خواستاریم.

حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان ماسال

غلامرضا گیل چالانی
فرماندار شهرستان ماسال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار