مدیرکل کمیته امداد مازندران در اجتماع عظیم مهردخت در آمل؛
مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ۴۶۰۰ دختر تحت حمایت کمیته امداد هستند که توصیه می‌کنم برای رسیدن به موفقیت، سبک زندگی خود را از مصرف‌گرایی اصلاح نموده و برای عبور از فقر مهارت، مهارت زندگی درست و کسب و کار (اشتغال زنانه) را کسب نمایند.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ 13 May 2024

به گزارش تابناک مازندران،‌ میثم معافی در اجتماع عظیم مهردخت که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با همت ستاد گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر آمل با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: این ایام را به همه دختران سرزمینم به ویژه دختران ایتامی که با اینکه سایه پدر بر سر نداشتند در عرصه‌های اجتماعی و همچنین نقش مادری بسیار موفقیت‌های چشمگیری را رقم زدند تبریک می‌گویم.

 

دختران مهارت زندگی درست و کسب و کار  زنانه را کسب نمایند  

وی با اشاره به بیانات رهبری درباره ایران قوی گفت: ایران قوی از دو عنصر جهش تولید و مسئله خانواده و جمعیت تشکیل شده است که زنان و دختران ما نقش مهمی در آن ایفا می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، ۴۶۰۰ دختر تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: به همه دخترانم توصیه می‌کنم برای رسیدن به موفقیت، سبک زندگی خود را از مصرف‌گرایی اصلاح نموده و برای عبور از فقر مهارت، مهارت زندگی درست و کسب و کار (اشتغال زنانه) را کسب نمایند.

معافی گفت: سال گذشته ۱۰ هزار فرصت شغلی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان ایجاد شد و مادران و دختران سرپرست خانواده‌ای نیز که مهارت داشتند، از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه، قبل از پرداخت تسهیلات آموزش‌های کسب و کار به صورت رایگان در کمیته امداد ارائه می‌شود گفت: کمیته امداد بازویی توانمند در کسب و کارهای کوچک برای دولت است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار