معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: کمیته اجرایی مدیریت دانش در استانداری سمنان به‌زودی تشکیل می‌شود و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ 30 April 2024

به گزارش تابناک سمنان؛ ابوذر عرفانی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: پروژه طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت دانش در وزارت کشور و زیرمجموعه‌ها سال گذشته در مدل سازمان بهره‌وری آسیا (APO) به اجرا درآمد که نتایج ارزیابی‌ها نشان می‌دهد وزارت کشور، سازمان‌های وابسته و استانداری‌های سراسر کشور در سطح دوم بلوغ سازمانی مدیریت دانش قرار دارند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح و با توجه به پیشرفت مراحل استقرار نظام جامع مدیریت دانش، تعریف پروژه‌های مقیاس کوچک و بهبود معیار‌ها در دستور کار قرار گرفته است. در همین ارتباط، شیوه‌نامه ارزیابی و صدورکارنامه مدیریت دانش با هدف ارزیابی پیشرفت دانشی سازمان‌های وابسته و استانداری‌های سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ تدوین و ابلاغ شده است.

معاون استانداری سمنان از اعضای کمیته اجرایی خواست تا متناسب با مسائل سازمان و قابلیت‌های اجرایی خود، نسبت به تعریف پروژه‌های کوچک مقیاس، پروژه‌های استانی و کشوری در زمینه مدیریت دانش اقدام کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار