256 واحد در مرحله اقدام ملی بود که مراحل تحویل آن توسط بنیاد مسکن انجام گرفت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: 256 واحد در مرحله اقدام ملی بود که مراحل تحویل آن توسط بنیاد مسکن انجام گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹ 09 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک از یزد، علیرضا نادریان‌زاده، مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد در نشست خبری استاندار یزد با خبرنگاران اردکان ، اظهار داشت: در شهرستان اردکان سه سایت داریم که یک مورد آن سایت 256 واحدی بود که با تمام مشکلات موجود واحدها به متقاضیان به صورت کامل تحویل داده شد.

وی افزود: این واحدها در ابتدای دولت سیزدهم در مرحله پی‌ریزی و زمین بوده ولی در طول دو سال فعالیت این دولت کل واحدها به صورت کامل احداث، تکمیل و تحویل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با بیان اینکه مشکل وام متقاضیان نهضت ملی مسکن هم به صورت کامل حل شده گفت: سایت بعدی یک سایت 120 هکتاری است که در مرداد 1402 طرح آن تهیه و آماده سازی آن شروع شد که این سایت مشکلات خاص خودش هم به لحاظ زمین شناسی و هم به لحاظ سنگی بودن زمین داریم اما از روز شروع آماده سازی تا الان حتی یک روز هم کار تعطیل نشده است.

نادریان زاده افزود: خوشبختانه الان آماده سازی در مرحله 75 درصد پیشرفت فیزیکی است و تعداد قابل توجهی از واحدها هم الان در حال قرعه کشی برای واگذاری و شروع عملیات اجرایی هستند و تا تیرماه این سایت به صورت کامل زیرسازی و آماده سازی تکمیل می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در ادامه افزود: فاز سوم هم در مرحله 95 درصد پیشرفت فیزیکی است که نهایتا تا اردیبهشت تحویل متقاضیان می شود که عملیات اجرایی آن انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار