سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد از اجرای طرح اهدای نهال مثمر نارنج و زیتون همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری در روز ۱۵ اسفند ماه با هدف مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 04 March 2024
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد سعید کاشفی اظهار کرد: به همین منظور با برنامه ریزی انجام شده در ۵ پایگاه مختلف در مناطق پنجگانه شهرداری با در نظر گرفتن سهولت در دسترسی شهروندان، ایستگاه‌های توزیع نهال دایر و نهال‌ به شهروندان اهدا می‌شود.
 
وی محل‌های اهدای نهال‌ را میدان انقلاب در منطقه یک،‌ بوستان هفتم تیر در منطقه دو، بوستان آزادگان در منطقه سه، بوستان بزرگ شهر در منطقه چهار و بوستان وحشی بافقی در منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد اعلام کرد و افزود: شهروندان با مراجعه به این محل‌ها می‌توانند نسبت به دریافت نهال اقدام و در کاشت نهال مشارکت کنند.
 
کاشفی تاکید کرد: همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه درخواست اهدای نهال در سایت  shahrbin.yazd.ir و انتخاب گزینه نهال همیشه سبز از اول تا نیمه اسفندماه نسبت به ثبت‌نام و در خواست نهال اقدام تا هماهنگی لازم از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد انجام شود.​​​​​​​
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار