فلاحتی خبر داد:
سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان یزد در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 10 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان یزد در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان برگزار شد.
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این رابطه گفت: یکی از وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ورزشی توسعه امکان ورزش کارگری و ارائه خدمات ارزان به کارگران می باشد.
وی با بیان اینکه برای سومین بار در جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان در حال برگزاری است افزود: در این زمینه تقریباً جزو استان های پیشتاز هستیم و برنامه های مختلف ورزشی از برگزاری پویش دوشنبه های ورزش کارگری، سومین دوره برگزاری المپیاد ورزش کارگری استان و مسابقات مختلفی که در مناسبت های مختلف برای این قشر شریف تدارک دیده می شود همگی در راستای سلامت روحی و جسمی کارگران است.
فلاحتی با بیان اینکه سومین دوره این جشنواره با هدف استعدادیابی و ایجاد شور و شعف در بین کارگران کم بینا و نابینای جامعه کارگری برنامه ریزی و اجرا شد، گفت: این سری برنامه ها باعث ایجاد انگیزه برای این قشر جامعه است که خروجی آن در حوزه کاری و خانوادگی آنها نمود می یابد.
این جشنواره به منظور ایجاد شور و نشاط میان کارگران روشندل استان یزد برگزار شد که بیش از 45 نفر از کارگران کم بینا و نابینای استان در رشته های پرتاب توپ مدیسن بال، طناب زنی و طناب کشی در بخش های خواهران و برادران در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران به رقابت پرداختند.
در پایان به نفرات برتر هر رشته (اول 30 میلیون ریال، دوم 20 میلیون ریال و سوم 10 میلیون ریال) جوایزی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار