مجتبی گلیج در مرحله یک هشتم نهایی کشتی قهرمانی جهان مقابل حریف روس پرتوان بود و آنقدر به وی فشار آورد که حریف روس در مرحله نیمه نهایی توان مبارزه را نداشت. افسوس ثانیه های پایانی پیروزی را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 19 September 2023

عبدالرشید سعدالله‌یف روسی قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان با مصدومیت وارد مسابقات جهانی شده است.
 در جریان مسابقات ۲ وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۳ جهان که در بلگراد صربستان در حال برگزاری است و در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج، در حالی که ۴ بر ۲ از عبدالرشید سعدالله‌یف، دارنده ۷ طلای جهان و المپیک از روسیه پیش بود، در ۱۰ ثانیه پایانی ضربه شد و به نیمه‌نهایی نرسید. در ادامه نیز سعدالله‌یف در نیمه‌نهایی مقابل تاج الدینوف کشتی‌گیر روسی الاصل بحرین در حالی که ۷ بر ۲ عقب بود به مبارزه ادامه نداد تا با شکست او گلیج هم از گردونه مسابقات حذف شود.

در همین راستا یکی از سایت‌های کشتی روسیه در گزارشی اعلام کرد سعدالله‌یف ممکن است به دلیل فتق دیسک ستون فقرات گردنی کلاً از رقابت‌ها انصراف دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: عبدالرشید در مهره گردن فتق دارد، او دارای یک توده بزرگ و دردناک است. او قبل از عزیمت به مسابقات جهانی در اردوی آماده سازی دچار این مصدومیت شده بود. پزشکان او را درمان و فکر می‌کردند که همه چیز خوب خواهد شد، اما در یک چهارم نهایی با (مجتبی گلیج) سعدالله‌یف نتوانست به راحتی مسابقه را به پایان برساند و در نیمه نهایی نیز آسیب دیدگی‌اش تشدید شد. حال به احتمال زیاد عبدالرشید امروز نمی‌تواند مسابقه داشته باشد، اما با این حال باید منتظر ماند و دید که پزشکان می‌توانند این قهرمان را مهیای دیدار رده‌بندی کنند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار