فرمانده سپاه الغدیر:
فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: جامعه دانشگاهیان از گروه های مرجع هستند و با تلاش علمی و فرهنگی می‌توانند در صف مقدم جهاد تبیین و امید آفرینی باشند.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 26 April 2023

سردار حسین زارع کمالی در دیدار رییس و استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه دشمنان به دنبال القا روحیه یاس و ناامیدی در جامعه هستند، ادامه داد: یکی از مسائلی که استکبار به دنبال آن است ترویج ناامیدی در جامعه است و انتظار از دانشگاهیان این است که نقش خود در شکست اهداف دشمنان انجام دهند.

وی همچنین با تشریح نقش و اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته در کشور، گفت: سپاه نهادی است برآمده از مردم و برای مردم است، مردمی که بیشتر از مسئولان با همه مشکلات پای این انقلاب ایستاده و ناملایمات و سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

زارع کمالی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و گفت: بدخواهان ملت تمام تلاش خود را به کارمی‌برند و با بیش از ۲۰۰ کانال ماهواره‌ای‌ سعی در وارد کردن شبهه در باورها دارند که یکی از راه‌های اثرگذار برای شکست اهداف دشمن در این زمینه، تقویت جهاد تبیین و روحیه انقلابی است.

محمدرضا دهقان اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز در این دیدار گفت: داشتن روحیه اخلاص، علاج مشکلات جامعه است و این سرمایه‌ای است که از کوچکترین نهادها تا بدنه دولت باید وجود داشته باشد و امیدوارم که همه ما در این مسیر حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز گفت: بسیاری از روشنفکران، ایستادن در مقابل زورگویی‌های آمریکا را غیرممکن می‌دانستند ولی به برکت یاری خداوند هم اکنون افول دشمنان را در مقابل انقلاب مشاهده می‌کنیم و همه باید شاکر این نعمت باشیم.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت و ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار