كتاب "مدیریت کاربردی علم و هنر" از سری کتاب‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در یزد به چاپ رسید.
کد خبر: ۷۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 17 August 2015
به گزارش تابناک یزد "غلامرضا کارگر شورکی" نویسنده اين کتاب در آيين رونمایی این کتاب، گفت: "مدیریت کاربردی علم و هنر"، برگرفته از مطالب کتب و جزوات مختلف مرتبط با رشته مدیریت تبلیغات تجاری، است.

وي با اشاره به مفاهیم مطرح شده در مورد تبلیغات و اهمیت آن در زمینه تجارت، افزود: با توجه به تنوع و وسعت انتخاب در کالاها و خدمات، این موضوع گستردگی حوزه انتخاب خریداران را افزایش داده و بر اهمیت تبلیغات افزوده است.

كارگر شوركي با تاکید بر این که کتاب مذكور برای مدیرانی نوشته شده که در عرصه تبلیغات تجاری هزینه می‌کنند، گفت: این کتاب حاصل تجربیات گروهی از اساتید رشته نوپای مدیریت تبلیغات تجاری است که در مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تدریس می‌شود.

به گفته وي، اين مجموعه رمز و راز تاثیرات تبلیغات را می‌گشاید و برخی از ساز و کارهای روانشناختی بنیادین آن را توصیف می‌کند.

کارگر شوركي در پايان افزود: این کتاب مشتمل بر 14 فصل و 190 صفحه است که در رابطه با مباحث کاربردی رشته مدیریت تبلیغات تجاری از ارتباط بین تبلیغات و فرهنگی تا کارگردانی تبلیغات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ياداور مي‌شود؛ این کتاب توسط انتشارات آفتاب نارین و در 500 جلد به چاپ رسیده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار