معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد خبر داد؛
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به فعالیت 500 مبلغه فعال در ماه رمضان گفت: در حال حاضر بیش از 9 هزار جلسه ختم و تفسیر قرآن کریم در 10 مدرسه علمیه خواهران درحال برگزاری است.
کد خبر: ۷۴۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 26 May 2019

 «مریم حسن‌پور» با اشاره به فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هر طلبه در هر جایی از شهر می‌تواند جلسه‌ای قرآنی تشکیل داده و بانوان ضمن حضور در این جلسات از قرائت و تفسیر قرآن بهره‌مند شوند .

وی افزود: بانوان یزدی در این جلسات با روخوانی و روان خوانی قرآن کریم بیشتر آشنا می‌شوند و انگیزه حفظ موضوعی و حفظ قرآن در آن‌ها تقویت می‌شود .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به فعالیت 500 مبلغه فعال در ماه رمضان امسال بیان کرد: این تعداد مبلغ در مساجد و سطح شهر به برنامه‌های تبلیغی اقدام می‌کنند .

حسن‌پور در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات ختم و تفسیر قرآن در سطح مدارس علمیه گفت: در حال حاضر بیش از 9 هزار جلسه ختم و تفسیر قرآن کریم در 10 مدرسه علمیه خواهران استان در حال برگزاری است.

این مسئول در با بیان این که برنامه های متنوعی در حوزه علمیه خواهران ویژه ماه مبارک رمضان تدوین شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مراسم احیای شبهای قدر در 10 مدرسه می‌شود.

حسن‌پور با اشاره به این‌که این فعالیت‌ها به صورت شاخص از طرف بعضی مدارس سطح استان برگزار می‌شود تصریح کرد: برنامه‌ها و مراسم‌های دیگری از جمله اجرای تئاتر مذهبی در مدارس، مراسم‌های ویژه به مناسبت‌های ولادت یا شهادت ائمه اطهار(ع)، پاسخگویی به مسائل شرعی و سوالات بانوان و ... نیز از دیگر اقدامات در طول ماه مبارک است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار