ريیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد اعلام كرد: اقدامات برجسته دستگاه در زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارزیابی می شود.
کد خبر: ۷۳۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 20 April 2019

«سید مجتبی حسینی پور» در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان خاطرنشان كرد: این شاخص 200 امتیاز خواهد داشت و به شاخص‌های اختصاصی دستگاه‌های اجرایی استان اضافه می‌شود.

وي افزود: شیوه‌نامه ارزیابی این شاخص اعم از نماگرها، تعاریف، نحوه ارائه مستندات، روش ارزیابی و ارزیابی‌کنندگان به دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شونده ابلاغ می‌شود.

حسینی‌پور تصریح کرد: ارزیابی و امتیازدهی شاخص اقدام موثر دستگاه‌ها برای توسعه استان می‌بایست منطبق بر شیوه‌‌نامه‌ای دقیق و به گونه‌ای که در پایان فرایند ارزیابی، نتایج به صورت شفاف در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

اين مسئول ابراز امیدواری کرد كه با ارزیابی دقیق‌تر دستگاه‌های اجرایی، بیش از پیش زمینه تحقق اهداف توسعه‌ای استان فراهم شود.

گفتني است؛ بخشنامه ارزیابی عملکرد سال 98 دستگاه‌های اجرایی اسفند ماه سال گذشته از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها ارسال شده است .

قرار است كه نتايج ارزيابي در شوراي راهبري توسعه مديريت استان مورد بررسي و تصويب قرار ‌گيرد و از دستگاه‌هاي اجرايي برتر طي آیینی در شهریورماه سال جاری در جشنواره شهيد رجايي تجليل شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار