با حضور رئیس جمهور؛
رژه ۲۹ فروردین یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس‌جمهور؛ دقایقی پیش آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 18 April 2015
به گزارش تابناک یزد، رژه یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی زمینی ارتش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی(رئیس‌جمهور کشورمان) در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.

در این رژه که با حضور رئیس‌جمهور و فرماندهان عالی‌رتبه ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح آغاز شده، یگان‌های پیاده، موتوری و آخرین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

در این مراسم و از دقایقی پیش؛ جنگنده‌های ارتش جمهوری اسلامی در جریان رژه یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام به برگزاری رژه هوایی در آسمان در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) تهران کردند.

در این رژه جنگنده‌های آذرخش، صاعقه، سوخو 24، و میگ 29 در دسته‌های سه‌تایی و جنگنده‌های اف 4 و اف 14 در دسته‌های پنج‌تایی شرکت داشتند. در جریان این رژه؛ دو فروند جنگنده سوخو 24 اقدام به عملیات سوخت‌گیری هوایی کردند.

دقایقی قبل و در ادامه برگزاری رژه یگان‌های ارتش، ده‌ها فروند از بالگردهای ارتش به اجرای رژه هوایی پرداختند.

در این رژه همچنین بالگردهای جت رنجر 206، 214، کبری و شنوک شرکت داشتند. این بالگردها در دسته‌های سه‌تایی در آسمان مقابل جایگاه رژه 29 فروردین ارتش پرواز کردند.

در ادامه؛ ده‌ها نفر از چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش، برنامه ویژه خود را بر فراز حرم امام خمینی(ره) انجام دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار