تیم ملی فوتبال ایران عصر روز سه شنبه حریفان خود را در دور دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 آسیا در امارات شناخت و طی آن در یک گروه آسان با تیم های عمان، هند، ترکمنستان و گوام قرار گرفت.
کد خبر: ۲۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 14 April 2015
به گزارش تابناک یزد، براساس قرعه کشی انجام شده در هتل ماریوت شهر کوالالامپور، تیم های ایران، عمان، هند، ترکمنستان و گوام در گروه چهارم قرار گرفتند.

حامد مومنی، امیر حسین کریم پور و امید جمالی از بخش بین الملل فدراسیون فوتبال به نمایندگی از ایران در آیین قرعه کشی مرحله دوم مسابقات مشترک انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 امارات در مالزی حضور داشتند.

در قرعه کشی این مرحله تیم های ایران، ژاپن، کره جنوبی، ازبکستان، امارات، قطر، عمان، اردن، چین، استرالیا، عربستان، بحرین، عراق، فلسطین، لبنان، کویت، فیلیپین، مالدیو، ویتنام، تاجیکستان، میانمار، افغانستان، تایلند، ترکمنستان، کره شمالی، سوریه، قرقیزستان، مالزی، هنگ کنگ، سنگاپور، اندونزی، لائوس، گوام بنگلادش ،هند، یمن ، تیمور شرقی ، کامبوج ، چین تایپه و بوتان حضور داشتند.

با توجه به اعلام آخرین رده بندی تیم های ملی از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، تیم های اول تا هشتم آسیا به عنوان سرگروه در سید یک، تیم های نهم تا شانزدهم در سید دوم، تیم های هفدهم تا بیست و چهارم در سید سوم، تیم های بیست و پنجم تا سی و دوم در سید چهارم و تیم های سی و سوم تا چهلم در سید پنجم قرار گرفتند و تیم ایران به عنوان سرگروه در سید یک حریفان خود را شناخت.

مرحله دوم مقدماتی رقابت های جام جهانی 2018 و جام ملت ها 2019 آسیا از 21 خرداد سال جاری آغاز و تا نهم فروردین ماه سال آینده ادامه می یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار