پرداخت وام ۶۰ میلیون تومانی خرید مسکن از دی ماه اجرایی می شود. این وام با سود هجده و نیم درصد به ساختمان های زیر ۲۰ سال ساخت داده می شود.
کد خبر: ۱۴۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 14 December 2015
به گزارش تابناک یزد، عضو ‏هیئت مدیره بانک مسکن با حضور در برنامه پیشخوان شبکه خبر درباره جزئیات این وام گفت: 3 سقف تسهیلاتی وام مسکن شامل 60 میلیون تومان برای تهران، 50 میلیون برای استان ها و 40 میلیون برای سایر شهرها است. برای اجرایی شدن آن منتظر ابلاغیه شورای پول و اعتبار هستیم. به محض اعلام مصوبه شورای پول و اعتبار آمادگی شروع پرداخت وام را داریم که با توجه به سوابق قبلی فکر می کنم اجرای آن از اوایل دی شروع شود.

ابوالقاسم رحیمی انارکی، افزود: بانک مسکن عموما زمان معینی برای طرح هایی که اعلام می کند درنظر نمی گیرد؛ اما طرح اوراق حق تقدم جز طرح های عمومی بانک است و سررسیدی برای آن درنظر نمی گیریم.
او گفت: شرایط خیلی ویژه و خاصی برای کسانی که می خواهند از این تسهیلات استفاده کنند نداریم. افراد باید توانایی پرداخت اقساط را داشته باشند و واحدهایی که می خرند باید حتما سند مالکیت شش دانگ داشته باشد و قدمت ساختمان نباید بیش از 20 سال از تاریخ صدور پروانه ساختمانی گذشته باشد و بانک به واحدهایی که بالای 25 سال از ساخت آن گذشته باشد هیچ تسهیلاتی پرداخت نمی کند.
افراد می توانند برای تشکیل پرونده به تمامی شعب بانک مسکن مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار