روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه انقلاب ما نیازمند افراد دغدغه‌مند فرهنگی است، تصریح کرد: فردی که دغدغه فرهنگ در کشور را داشته باشند تلاش می‌کند در راستای مبانی انقلاب و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) گام بردارد، نه اینکه به اشاعه ناامیدی در جامعه بپردازد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 05 September 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، روح‌الله ردایی در دیدار با جمعی از جوانان فعال در عرصه‌های فرهنگی-ورزشی این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایام اربعین اظهار کرد: ایام اربعین بزرگترین تجلی امید و ایمان در سرتاسر عالم و درک حقیقت آن از واجبات است.


وی ادامه داد: اگر کسی حقیقت اربعین را درک کند دیگر نمی‌تواند آن‌ را فراموش کند و این هنر امام حسین(ع) است.
فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه دمیدن ایمان و امید عظیم‌ترین نکته مورد بحث در اجتماع است، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر موضوع امیدآفرینی در جامعه تاکید کردند، که باید در این زمینه رسانه‌ها و مسئولان پا‌به‌پای یکدیگر حرکت کنند و با تبیین دستاوردهای استان و کشور امید را در جامعه گسترش دهند.


وی افزود: جوانان عصاره اولین‌ها هستند و همین جوانان می‌توانند از آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های بزرگ در جامعه جلوگیری کنند و امید را در جامعه گسترش دهند.

 

فرهنگ و ورزش دو دغدغه مهم شهرستان اشکذر


ردایی با بیان اینکه انقلاب ما نیازمند افراد دغدغه‌مند فرهنگی است، تصریح کرد: فردی که دغدغه فرهنگ در کشور را داشته باشند تلاش می‌کند در راستای مبانی انقلاب و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) گام بردارد، نه اینکه به اشاعه ناامیدی در جامعه بپردازد.


وی افزود: اقدامات فرهنگی دارای دو پارامتر مالی و سرمایه نیروی انسانی است و سرمایه انسانی که دغدغه فرهنگ داشته باشد یک سرمایه ارزشمند است.


فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به دغدغه موسسات فرهنگی و ورزشی در زمینه اقدامات فرهنگی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن برخی از زیرساخت‌ها و تجهیزات موجود بتوانیم شرایط را برای اردوی استانی این مجموعه‌ها فراهم کنیم.


وی با اشاره به بهبود زیرساخت‌ها در مجموعه ورزشی مجومرد و اشکذر تصریح کرد: ورزشگاه مجومرد نیاز به تجهیز و بهبود فضای سالن ورزشی دارد و انتظار داریم بخش دولتی و بخش خصوصی به درستی کار خود را انجام دهند.
ردایی بزرگترین مشکل شهرستان اشکذر را نبود ورزشگاه مناسب دانست و گفت: باید ورزشگاه مناسب برای بانوان و آقایان با امکانات مناسب در شهرستان اشکذر در نظر گرفته شود.


وی افزود: ورزش یک مقوله‌ مهم است که در شهرستان اشکذر در حال فراموشی است و باید مردم و مسئولان در کنار یکدیگر این مبحث مهم فرهنگی_اجتماعی را پررنگ کنند.


فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به موضوع حمل و نقل اظهار کرد: با جلسه‌ای که برگزار شد تلاش شد تا موضوع حمل و نقل تا اول مهرماه حل شود، اما باز هم این موضوع نیاز به هم‌افزایی دارد.


عمل به بعد اجتماعی صنایع بزرگ شهرستان اشکذر با ساخت 12 مدرسه


ردایی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد: 12 مدرسه مقرر شد با مشارکت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ از بُعد مسئولیت اجتماعی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان در مدت زمان سه سال ساخته شود.
وی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا یکی از صنایع مهم شهرستان را در زمینه علمی، ورزشی و هنری پای کار بیاوریم تا مسائل هنری و ورزشی در شهرستان حل شود.


دو پروژه مهم شهرستان پس از 12 سال در هفته دولت افتتاح می‌شوند


فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان تصریح کرد: کانون پرورش فکری مجومرد پس از 12 سال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.


وی افزود: مسیر یزد-خضرآباد پس از 15 سال و شناخته شدن به عنوان جاده مرگ در استان، به صورت کامل ترمیم شده، بهبودیافته و به بهره‌برداری می‌رسد.


ردایی از افتتاح و بهره‌برداری بیش از 35 پروژه با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 440 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار