استانداریزد به دنبال استعفای مسعود عظیمی، در حکمی محمد علی شاه حسینی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری یزد منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ 10 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی استانداریزد ضمن پذیرش استعفا سید مسعود عظیمی از سمت «معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد» محمدعلی شاه حسینی را به سمت «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد» منصوب کرد.

همچنین استاندار یزد در حکمی دیگر سید مسعود عظیمی را به سمت «هماهنگ کننده و ناظر عالی امور کلان و راهبردی استان» منصوب کرد.

در متن حکم مهران فاطمی برای محمد علی شاه حسینی آمده است:

انتظار است با توکل بر خداوند متعال و با بهره گیری از خرد جمعی همه صاحبنظران و فعالین اقتصادی استان و با نگاه ویژه به اهداف بلند بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی»، سند «تحولی دولت مردمی» و «یزد نوین» و سایر اسناد بالادستی این حوزه مهم، در کنار توجه به اصول مورد تأکید دولت مردمی از جمله پاک دستی، فساد ستیزی، مردم داری و قانون مداری و اجرای برنامه های مؤثر در ارتقاء وضعیت اقتصادی استان، گام های مؤثری بردارید.

دوام توفیقانتان را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) در مسیر تحقق آرمان های والای امام عظیم الشأن(ره) و انجام فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار