نماینده مجلس:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد توسعه نامتوازن استان یزد من هم با رسانه ها هم عقیده هستم و باید در این مورد مرتب مطالبه گری صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ 08 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد صالح جوکار در نشست با جمعی از فعالین رسانه در خانه مطبوعات یزد، افزود: فعالیت صنایع در استان یزد منطبق با آمایش سرزمینی نبوده و عایدی صنعت و معدن نیز برای استان فقط توسعه نامتوازن و مشکلات فرهنگی و اجتماعی بوده است .

وی ادامه داد: توسعه با وضعیت فعلی خوب نیست و ما نیز همراه با رسانه ها هستیم و باید مرتب بگوییم و مطالبه گر باشیم و نباید فکر کنید اثری ندارد و اگر همه رسانه ها مطالبه کنند ،جدی گرفته خواهد شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به سئوالی در مورد دخالت در انتصابات نیز گفت: موضع بنده در این مورد بنا بر توصیه مقام معظم رهبری حذر از دخالت در انتصابات است و لذا ما نباید خلاف آن عمل کنیم و اصل موضوع این است ولی گاها از ما در مورد معرفی گزینه نظر خواهی می شود که ما فقط مشورت می دهیم.

جوکار افزود: گاها گزینه های خوبی را اعلام کردیم و کار آمد و موثر هم بودند ولی انتخاب نشدند و مدیران مخیر بودند که با تشخیص خود اقدام کنند و در این صورت هم با مدیر منصوب شده همکاری لازم را داشته و دارم.

وی ادامه داد: اهل قهر و جنگ و دعوا نیستم و اختلافات باعث می شود جلوی رشد استان گرفته شده و ضرر اختلافات به مردم رسیده و فعالیت های استان کند و گاها متوقف می شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد مسئله آب حساس هستم و چون ریاست جمهوری و همچنین وزیر نیرو به مردم یزد قول داده اند و اعلام شد ، انتقال آب خلیج فارس به یزد سه ساله انجام شود اما مدتی که گذشته، اتفاقی نیفتاده و تذکر دادم به مسئولان کشور که آب مسئله حیاتی برای استان ماست و بقیه نمایندگان و مسئولان هم نباید کوتاه بیایند و باید پیگیر باشند.

جوکار در بخش دیگری از سخنان خود در مورد رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: قوانینی که الان در حوزه خبرنگاری کشور داریم، اگر اصلاح می خواهد باید از طرف خود شما رسانه ها مطرح شود و اینکه در حوزه خبرنگاری و مطبوعات چه قوانینی باید باشد و چه قوانینی نیاز به اصلاح و تقویت دارد و باید از طرف خود شما رسانه ها اعلام شود.

وی ادامه داد: خبرنگار یعنی شجاعت و شفاف بودن و خبرنگار می خواهد حقایق را انعکاس دهد و مشکلات جامعه را به گوش مسئولان برساند و لذا اگر شخصی خبرنگار باشد همه از تو راضی نخواهند بود مگر آنکه محافظه کاری صورت گیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها می توانند بهترین ناظر ما باشند و باید این انتقادات باشد تا نقاط ضعف حل شود و لذا درخواست دارم رسانه های استان ، میدانی تر و شفاف تر در صحنه ها حضور داشته باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار